loading
  • PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA – CALL CENTER

    (Ruda Śląska)

    Opis stanowiska:

    • telefoniczna i mailowa obsługa klienta;
    • koordynacja przepływu informacji pomiędzy klientami a poszczególnymi działami firmy;
    • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

    Wymagania:

    • wykształcenie min. średnie;
    • doświadczenie w obsłudze klienta;
    • zorientowanie na cel;
    • komunikatywność;
    • odporność na stres;
    • umiejętność pracy w zespole;
    • doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych (mile widziane).

    Oferujemy:

    • atrakcyjne warunki pracy w renomowanej, stabilnej firmie;
    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, praca w systemie zmianowym;           
    • stałe wynagrodzenie oraz premię.

    CV ze zdjęciem oraz klauzulą dot. zgody na  przetwarzanie danych osobowych podczas procesu rekrutacji oraz list motywacyjny prosimy kierować na adres: k.dewar@kanclerz.com.pl Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.



Do góry