loading

HISTORIA SALONÓW KANCLERZ

 
  • 1996

    Historia firmy Kanclerz sięga lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. To właśnie wtedy, 15 stycznia 1996 roku, Piotr Kanclerz założył swoją firmę. Wówczas nazywała się ona jeszcze PICAR Sp.z o.o.


     

  • 1997

    Firma szybko zaczęła się rozwijać i już następnego roku, 21.08.1997, podpisaliśmy umowę dealerską z General Motors. Od tego czasu jesteśmy związani z koncernem GM jako Autoryzowany Dealer samochodów marki Opel.



  • 1999

    Chcąc rozszerzyć działalność, myśleliśmy o następnym kroku. Naturalnym wyborem było otwarcie Stacji Kontroli Pojazdów, w styczniu 1999 roku.

    Będąc młodą i prężnie rozwijającą się firmą, otrzymaliśmy tytuł "Dealer Lata 1999" przyznawany przez General Motors na podstawie oceny jakości obsługi Klienta w salonach Opla.

    Tego samego roku Piotr Kanclerz otrzymał kilka ważnych wyróżnień, a wśród nich:

    • Certyfikat Business Center Club,
    • Laur w kategorii menedżerów, liderów społecznych i gospodarczych przyznany przez Regionalną Izbę Gospodarczą.


  • 2000

    Otwarcie Blacharni i Lakierni zaplanowaliśmy na maj 2000 roku. Dzięki wsparciu rzeczoznawców i fachowców od współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi, dziś wszelkie formalności związane z likwidacją szkody zostały ograniczone do minimum.



  • 2003

    Kolejny przełom to data 17.03.2003 roku. Właśnie wtedy otworzyliśmy nasz drugi Salon marki Opel, zlokalizowany w Przyszowicach koło Gliwic. Wykorzystaliśmy dynamiczny rozwój firmy i rozszerzyliśmy zasięg naszej działalności na Śląsku.

     

  • 2004

    2004 to rok, w którym zawarliśmy umowę dealerską z marką Chevrolet. Od jej podpisania, 26.04.2004 roku, jesteśmy Autoryzowanym Dealerem marki Chevrolet.

     

  • 2005

    Patrząc w stronę Gliwic, nie zapomnieliśmy o Salonie Opla w Rudzie Śląskiej. Przełom lat 2004 i 2005, upłynął na przebudowie i rozbudowie naszego pierwszego Salonu Opla na Śląsku. Dzięki temu możemy sprostać coraz wyżej stawianym przez naszych Klientów wymaganiom, oferując jeszcze lepsze warunki zakupu nowych samochodów marki Opel i obsługi samochodów w serwisie ASO Opel.

    Rok 2005 to także kolejne wyróżnienia – zajęliśmy III miejsce w kategorii najlepszej sprzedaży samochodów marki Opel w plebiscycie Dealer Roku, a za pierwsze półrocze 2005 r. Salony Kanclerz zostały nagrodzone za "Osiągnięcie najwyższych standardów obsługi Klienta marki Chevrolet".

     

  • 2008

    W październiku 2008 roku rozszerzyliśmy naszą ofertę o "cięższy kaliber" samochodów - podpisaliśmy umowę dealerską sprzedaży i serwisu samochodów ciężarowych i dostawczych marki Opel w Przyszowicach.

    Ponadto zajęliśmy III miejsce w programie Dealer Honour Club Chevrolet za 2007 rok. Na to wyróżnienie złożyło się kilka elementów: opinie Klientów, ilość sprzedanych nowych samochodów, zadowolenie Klientów z serwisu ASO oraz wielkość sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do samochodów marki Opel.

    W tym roku zdobyliśmy także I miejsce w regionie w kategorii Sprzedaż oryginalnych części i akcesoriów Chevrolet. 

  • 2010

    Otwarcie Salonu Opla w Przyszowicach nieopodal Gliwic było strzałem w dziesiątkę. Aby sprostać wymaganiom Klientów z Gliwic, w 2010 roku zajęliśmy się rozbudową Autoryzowanego Serwisu Opla w Przyszowicach.

     

  • 2011

    W roku 2011 uzyskaliśmy prestiżowy tytuł "Grandmasters International Operations Dealer Award 2011" - jesteśmy w topowych 5% najlepszych dealerów GM na świecie!

    Ponadto Salony Kanclerz zajęły II miejsce w sprzedaży samochodów Chevrolet w Polsce w 2010 roku.



  • 2012

    Z każdym rokiem zdobywamy nowe wyróżnienia. W roku 2012 dostaliśmy między innymi poniższe nagrody:

    • 3 miejsce w kategorii "Najwyższa efektywność sprzedaży w regionie Południe – Zachód w 2011 roku",
    • 3 miejsce w sprzedaży części Chevrolet w Polsce w 2011 roku,
    • 1 miejsce w sprzedaży samochodów Chevrolet w Polsce w 2011 roku.


      
  • 2014

    Salony Kanclerz po raz pierwszy zostały wyróżnione 1 miejscem w kategorii "Najlepsza obsługa klienta" w całej Polsce! Jakość naszych usług testowali tajemniczy klienci.


     
  • 2015

    W 2015 roku po raz 2 wygraliśmy w kategorii "Najlepsza obsługa klienta". Jakość usług i profesjonalizm załogi oceniali tajemniczy klienci.


     
  • 2016

    Lawinę nagród otrzymaliśmy w 2016 roku. Po raz trzeci udało nam się zdobyć pierwsze miejsce w kategorii "Najelpsza obsługa klienta" w całej Polsce! Zdobyliśmy również tytuł "Srebrny Dealer Roku 2016" oraz:

    • Największa sprzedaż pojazdów w programie Drive Plan w 2016 roku,
    • 2 miejsce "Najwyższa penetracja sprzedaży FlexCare w 2016 roku"
    • Tytuł lidera odpowiedzialności w 2016 roku.


      
  • 2017

    W 2017 roku hucznie obchodziliśmy swoje 20 urodziny przez cały rok! Nasi klienci podczas liczych konkursów mogli wygrać między innymi samochody na cały rok!

    Oprócz tego podjęliśmy współpracę z Leśny Run jako główny sponsor ich sportowych imprez.


     
      
  • 2018

    Po raz kolejny udało nam się zdobyć pierwsze miejsce w kategorii "Najlepsza obsługa klienta" w całej Polsce. Zostaliśmy również nagordzeni 3 miejscem podczas spotkania Stowarzyszenia Polskich Dealerów Opla za "Efektywność sprzedaży".


      
      
Do góry