loading

Jak NIE stracić gwarancji na nowy samochód?

Niejednokrotnie pytając klientów, którzy zakupili u nas nowy samochód, dlaczego nie pojawili się na przeglądzie okresowym w naszym serwisie, otrzymujemy odpowiedź „bo u was jest drogo”. Pytamy, więc dalej - czy wie ile zaoszczędził? Czy wie ile kosztuje przegląd okresowy w naszym serwisie oraz czy jest świadomy, że prawdopodobnie właśnie stracił, być może nawet 10-letnią gwarancję na np. perforację nadwozia?

UMÓW SIĘ NA PRZEGLĄD OKRESOWY

Nie od dziś wiadomo, że lepiej „dmuchać na zimne” – szczególnie w przypadku zakupu samochodu, na który zbieraliśmy wiele lat, lub który wiąże się dla nas z wieloletnim kredytem do spłacania. Chcemy Was przekonać, że kupując nowy samochód po prostu powinniście wrócić do nas co roku na przegląd okresowy! Dlaczego? Tłumaczymy poniżej.

Naprawy u „znajomego mechanika”

Zgodnie z Rozporządzeniem Komisji UE nr 461/2010 gwarancja Autoryzowanego Dealera nie może wygasnąć kiedy klient wykona naprawę u innego mechanika. Podobnie jest w przypadku użycia części zamiennych przy wykonywaniu takich usług. ALE musimy pamiętać, że warsztat naszego znajomego mechanika MUSI spełniać kryteria jakościowe określone dla ASO tj. posiadać odpowiednie wyposażenie, części muszą być zatwierdzone przez producenta pojazdu, a wszystkie procedury i technologie MUSZĄ być zgodne z tymi, które są używane w Autoryzowanym Serwisie Opla.

Jak NIE stracić gwarancji?

W związku z powyższym, aby mieć pewność, że nasza gwarancja zostanie zachowana wystarczy raz w roku przyjechać swoim samochodem do naszego serwisu i wykonać podstawowy przegląd okresowy wart około 500 zł. Taki nawyk zapewni Wam, że Wasza gwarancja nie wygaśnie i np. w razie wystąpienia korozji perforacyjnej nadwozia będziecie mogli wykonać naprawę w ramach gwarancji. Pozostałe naprawy możecie wykonywać u znajomego mechanika, jeśli tylko chcecie.

„Ale u was jest drogo”

Często słyszymy od naszych klientów, że przegląd okresowy w naszym serwisie jest drogi. Ciężko nam jest się odnieść, ponieważ kiedy pytamy ich ile on kosztuje – rzadko otrzymujemy odpowiedź. Po prostu wychodzimy z założenia, że ASO = drogo. Czy mamy pewność, że u znajomego mechanika będzie taniej? A nawet jeśli, należy się jednak zastanowić czy oszczędzając np. 100 zł rocznie warto ryzykować utratę gwarancji? Wystarczy, że za 5 lat (przez które zaoszczędzimy np. 500 zł) będziemy chcieli pomalować jakiś element w naszym nadwoziu. Koszt takiej usługi to minimum 800 zł. Nie trzeba więc długo tłumaczyć, że prawdopodobnie nie zaoszczędziliśmy nic.

ZOBACZ AKTUALNE PROMOCJE SERWISOWE

Jak nie stracić gwarancji w nowym samochodzie marki Opel?

Dlaczego warto wykonywać przegląd okresowy w ASO?

  1. Mechanicy szkoleni przez ASO – którzy codziennie naprawiają od kilku do kilkunastu samochodów marki Opel i znają je jak własną kieszeń. Każdy z nich został przeszkolony przez producenta – jeden mechanik uczestniczy nawet w KILKU szkoleniach rocznie.
  2. Świeże informacje – Autoryzowany serwis niemal codziennie otrzymuje bieżące informacje od producenta. Dajemy gwarancję, że nikt inny nie ma tak aktualnych informacji.
  3. Odpowiednie narzędzia – dealer posiada narzędzia i urządzenia diagnostyczne, które są dedykowane do Twojego samochodu – dzięki temu naprawa na pewno przebiegnie poprawnie.
  4. Wartość Twojego samochodu – Twoje auto jest więcej warte, jeśli w swojej książeczce masz tylko stemple od Autoryzowanego Serwisu Opla.
  5. Rękojmia – nasz serwis udziela gwarancji na zasadzie rękojmi.
  6. Wygoda – pamiętaj, że naprawiając samochód w naszym serwisie nie stoisz przez 2 godziny pod parasolką w deszczu. Możesz usiąść w naszej poczekalni, napić się kawy, przejrzeć magazyny tematyczny, zobaczyć akcesoria na żywo, a nawet odbyć jazdę testową innym modelem Opla!
  7. Historia napraw – nasz serwis dokładnie zna historię napraw Twojego samochodu. Dzięki temu szybko może znaleźć trop i naprawić występującą usterkę.
  8. Oryginalne części – nasi mechanicy montują w Twoim samochodzie wyłącznie oryginalne części zamienne, które zostały zatwierdzone przez producenta. Nie ma możliwości, że któraś z nich będzie źle działała lub nie współgrała z Twoim modelem samochodu.
  9. Wysokiej jakości płyny – podczas wymiany olejów i płynów eksploatacyjnych w Twoim samochodzie wykorzystujemy te z najwyższej półki. Przypominamy, że użycie kiepskiej jakości płynów czy olejów może wpłynąć na przedwczesne zużycie podzespołów.
  10. Pomoc techniczna producenta – tylko my mamy bezpośredni kontakt do pomocy technicznej od producenta, której wiedza bazuje na doświadczeniach kilkuset serwisów w całej Europie.
  11. Ceny – wcale nie są tak wysokie jak się nam wydaje. Powiedzielibyśmy, że są konkurencyjne, a stosunek jakości do ceny – wysoki.

W związku z powyższym jeszcze raz zachęcamy wszystkich właścicieli nowych samochodów marki Opel do

UMÓWIENIA SIĘ NA PRZEGLĄD OKRESOWY W AUTORYZOWANYM SERWISIE OPLA

Autor: Wiktoria Badura

Data publikacji: 7 października 2019r

Do góry