loading
  • Kampania 360 stopni: reklamy telewizyjne w stylu kinowego hitu, zintegrowana komunikacja internetowa, reklama w prasie, reklama zewnętrzna i posty w mediach społecznościowych o Corsie i Corsie‑e
  • Partnerzy od lat: producent samochodów i trener Liverpoolu kontynuują udaną współpracę
  • Doskonała obsada: ambasador marki Jürgen Klopp jest fanem nowego Opla
  • Jasny komunikat: „Można o niej rozmawiać godzinami, ale więcej radości można poczuć za kierownicą”
  • Gotowa do startu: premiera nowej Corsy w czasie Dni Otwartych u dealerów 6-7 grudnia
  • Pełny asortyment: elektryfikacja wszystkich modeli Opla do 2024 r.

Opel rozpoczął kampanię reklamową nowej Corsy z udziałem Jürgena Kloppa

Rüsselsheim/Warszawa. Nowy Opel Corsa i Corsa‑e były już główną atrakcją tegorocznego Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego IAA we Frankfurcie. Teraz wyruszają w drogę z ambasadorem marki Opel Jürgenem Kloppem. Dobrze się rozmawia o zaletach pionierskiej technologii, takiej jak elektryczna mobilność — ale jeszcze więcej frajdy sprawia korzystanie z niej, na przykład za kierownicą nowej Corsy. Któż mógłby skuteczniej przekazać ten komunikat niż odnoszący sukcesy piłkarski trener? W nowej reklamie telewizyjnej sprawdza on, jak niemiecka marka wywiązuje się ze swoich obietnic dotyczących elektrycznej motoryzacji.

Charyzmatyczny, lubiany i świetnie odnajdujący się w rozrywkowym formacie Jürgen Klopp kształtuje wizerunek marki Opel już od siedmiu lat. Trener zagrał pierwszoplanowe role w ponad 20 niemieckich i międzynarodowych telewizyjnych kampaniach reklamowych Opla. Wygłasza on również prelekcje motywacyjne dla pracowników i dealerów oraz udziela wywiadów na wydarzeniach promujących markę. Producent samochodów i zwycięzca Ligi Mistrzów z 2019 roku przedłużają współpracę.

„Nowa Corsa jest najlepiej przygotowanym do przyszłości niemieckim samochodem” — mówi Tobias Gubitz, dyrektor ds. marketingu firmy Opel. „Oferuje liczne zaawansowane technologie, w tym w pełni elektryczny napęd w wersji Corsa‑e. Jednocześnie jazda nią sprawia po prostu mnóstwo frajdy. Taki właśnie jasny komunikat staramy się przekazać”.

Nowy Opel Corsa i Corsa‑e: wsiadaj i baw się dobrze

Narracja kampanii — rozpoczynającej się od Corsy‑e — jest skoncentrowana wokół e‑mobilności, przyszłości motoryzacji i obniżania emisji spalin[1]. Dla Jürgena Kloppa to jednak za mało. Można długo mówić na ten temat, ale ważniejsza jest przyjemność z jazdy. W nowych reklamach telewizyjnych można zobaczyć, jak bardzo jazda Corsą‑e przypadła do gustu trenerowi Liverpoolu.

„Zdecydowanie jestem w grupie potencjalnych nabywców Corsy‑e” — deklaruje Jürgen Klopp. Elektryczna Corsa idealnie nadaje się do codziennych dojazdów z domu na trening, stadion Anfield czy na lotnisko. „To wspaniały samochód pod każdym względem — Opel wykonał naprawdę dobrą robotę”. Pięciodrzwiowa Corsa‑e z silnikiem o mocy 100 kW (136 KM) i akumulatorem o pojemności 50 kW może przejechać do 337 kilometrów na jednym ładowaniu (WLTP[2]). Dla Kloppa oznacza to tylko jedno ładowanie na tydzień.

Kampanię wprowadzającą nową Corsę rozpoczął spot reklamowy Corsy‑e. Pierwszego grudnia pojawiły się także spoty poświęcone Corsie ze żwawymi i oszczędnymi silnikami spalinowymi. Każdy wariant tego modelu, niezależnie od zastosowanego napędu, jest bogato wyposażony w nowoczesne technologie. Dzięki zaawansowanym efektom komputerowym i technikom filmowania mocno rozrywkowe spoty są równie nowatorskie co będąca ich bohaterką nowa Corsa. Kompleksowa kampania promująca zarówno odpowiedzialność za kierownicą, jak i przyjemność z jazdy została zrealizowana przez agencję „Velocity McCann” z Frankfurtu nad Menem. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

W relacjach zza kulis można także zobaczyć, że praca na planie sprawiła wiele radości Jürgenowi Kloppowi i całej ekipie filmowej. Uzupełnieniem reklam telewizyjnych są reklamy na konstrukcjach wielkoformatowych umieszczonych przy trasach szybkiego ruchu, zintegrowane działania w Internecie, social mediach, prasie oraz kinie. Nowa Corsa zadebiutuje u dealerów marki Opel w Polsce w czasie Dni Otwartych odbywających się 6-7 grudnia (wersje z oszczędnymi silnikami spalinowymi).

Elektryfikacyjna ofensywa Opla: e‑warianty wszystkich modeli do 2024 roku

Opel rozpoczął kampanię reklamową nowej Corsy z udziałem Jürgena Kloppa

Wszystkie wersje Opla Corsy zarówno z silnikami spalinowymi, jak i napędem elektrycznym można zamawiać od lata. To samo dotyczy Grandlanda X w wersji hybrydowej z opcją ładowania z zewnętrznego źródła prądu. Flagowa odmiana tego modelu jest gwiazdą innej niedawnej niekonwencjonalnej kampanii reklamowej podkreślającej wiele możliwości związanych z e‑mobilnością.

Corsa‑e oraz Grandland X Hybrid4 z napędem na wszystkie koła (zużycie paliwa wg WLTP[3]: 1,4–1,3 l/100 km, 32–29 g/km CO2; NEDC[4]: 1,6–1,5 l/100 km, 36–34 g/km CO2; wartości ważone, w cyklu mieszanym) są elementami trwającej ofensywy elektryfikacyjnej Opla. Do 2024 roku wszystkie modele tej marki będą dostępne w wersji zelektryfikowanej. Lekkie pojazdy użytkowe z napędem elektrycznym będą miały szczególne znaczenie na ostatnim odcinku dostaw w strefach miejskich. W przyszłym roku na rynku pojawi się dostawczy Vivaro‑e. W 2021 roku Opel zaoferuje zelektryfikowane wersje Combo Life, Combo Cargo i Zafiry Life.

 

Autorzy:

Agencja: Velocity McCann, Frankfurt nad Menem

Kreatywny dyrektor wykonawczy: Dushan Drakalski

Dyrektor kreatywny: Frances Draskau

Producent: Stink Films

Reżyser: Martin Krejčí

Opel International: Tobias A. Gubitz, dyrektor ds. strategii marki i komunikacji marketingowej

 

Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

 

 

[1] Opel Corsa‑e jest wyposażony w napęd wyłącznie elektryczny, co oznacza lokalnie bezemisyjną jazdę, ale CO2 jest emitowany na etapie produkcji samochodu oraz przy wytwarzaniu zasilającej go energii.

[2] Zasięg podano jako wartości ustalone zgodnie z procedurą testową WLTP [rozporządzenie (WE) nr 715/2007, rozporządzenie (UE) nr 2017/1151]. Homologacja typu WE ani świadectwo zgodności nie są jeszcze dostępne. Wartości wstępne mogą różnić się od oficjalnych danych po homologacji. Homologacja typu WE ani świadectwo zgodności nie są jeszcze dostępne. Wartości wstępne mogą różnić się od oficjalnych danych po homologacji. Specyfika codziennej eksploatacji może być zróżnicowana i zależeć od różnych czynników.

[3] Zużycie paliwa i emisję CO2 ustalono zgodnie z procedurą testową WLTP [rozporządzenie (WE) nr 715/2007, rozporządzenie (UE) nr 2017/1151]. Homologacja typu WE ani świadectwo zgodności nie są jeszcze dostępne. Wartości wstępne mogą różnić się od oficjalnych danych po homologacji.

[4] Zużycie paliwa i emisję CO2 ustalono zgodnie z procedurą testową WLTP, a poszczególne dane zostały przeliczone na wartości NEDC w celu umożliwienia porównania z innymi pojazdami, zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 715/2007, rozporządzeniem (UE) nr 2017/1153 i rozporządzeniem (UE) nr 2017/1151. Homologacja typu WE ani świadectwo zgodności nie są jeszcze dostępne. Wartości wstępne mogą różnić się od oficjalnych danych po homologacji.

Do góry